• De laatste dag van het voetbalseizoen 2021/2022 – de zogeheten slotdag - wordt dit jaar bij S.V. Lopik een hele bijzondere. Er vinden namelijk talloze evenementen plaats, met als hoogtepunt een wedstrijd van F.C. de Rebellen (team met oud-profvoetballers) tegen Lopik 1.

De afgelopen weken konden leden en niet-leden al deelnemen aan allerlei activiteiten. Vooral voor de kleintjes werden er veel voetbalactiviteiten georganiseerd. Ook tijdens de slotdag op zaterdag 2 juli kun je aan allerlei activiteiten deelnemen. S.V. Lopik bruist dus! Hieronder tref je het programma van de slotdag aan. Voor de 10-kamp kun je je aanmelden via deze link.

Programma

09:30 uur Tienkamp voor de Lopikse jeugd (vanaf 4 t/m 18 jaar) + Hoge Hoed Toernooi voor senioren

12:30 uur Lopik 40+ - FC De Rebellen

14:00 uur S.V. Lopik Penaltybokaal

15:30 uur S.V. Lopik 1 - F.C. De Rebellen

19:00 uur Feestavond met DJ Tjeusto

Gedurende de hele dag kan er op het sportpark alleen met munten worden betaald. Deze munten zijn verkrijgbaar bij één verkooppunt op het sportpark. Verder zijn de munten alleen geldig op de dag van aankoop tijdens het evenement en kunnen niet gewisseld worden voor contanten na afloop of tijdens het event.