• Op zaterdag 11 februari overhandigden Tony en Bert Haars - namens het bestuur van businessclub S.V. Lopik - nieuw trainingsmateriaal aan een aantal trainers van S.V. Lopik (Martin Bakker - trainer JO15-1, Davy Boon, Douwe Verburg - trainers Senioren 2) en onze voorzitter Robert Bakker.

Het trainingsmateriaal bestaat uit nieuwe voetbalhoedjes, markeerstippen, trainingshorden, loopladders, sla-om stokken, rebounders, reflex keepersbal, goalshot doek, soccerwave en voetvolleyset. De nieuwe trainingsspullen liggen inmiddels in het ballenhok en zijn beschikbaar voor alle trainers.

S.V. Lopik bedankt de leden van de businessclub van harte voor het ter beschikking stellen van het trainingsmateriaal. Veel spelers zullen hier de komende periode veel plezier aan beleven.