• Danny Optekamp tijdens nieuwjaarsreceptie benoemd tot erelid

15 jan 2023
  • Tijdens de nieuwjaarsreceptie van S.V. Lopik op zaterdag 14 januari 2023 werd oud-bestuurslid Danny Optekamp benoemd tot erelid van de vereniging. Danny was maar liefst 13 jaar penningmeester van onze vereniging en heeft zich op bestuurlijk vlak in buitengewone mate ingezet voor de vereniging. Redenen genoeg voor het bestuur om Danny te benoemen tot erelid.

Ook het inmiddels teruggetreden kantineteam – Gijs en Corrie Borst en Geurt en Marian de Groot – werd in het zonnetje gezet, alsmede Anke Smits die vanaf 2018 de ledenadministratie heeft verzorgd en Franka Keja die vier seizoenen lang het secretariaat heeft ingevuld en lid was van de commissie Voetbaltechnische zaken.

Verder werd het damesteam gehuldigd vanwege het behaalde najaarskampioenschap en werd de sportiviteitspijs van het afgelopen najaar in ontvangst genomen door MO13-1.

Ten slotte deed voorzitter Robert Bakker een noodkreet over de invulling van het bestuur vanaf komende zomer. Tijdens de algemene ledenvergadering in november hebben Dave van den Bosch, Geert Brokking en Ruben Dorresteijn namelijk aangegeven te stoppen als bestuurslid. Dat betekent dat we straks nog twee bestuursleden overhouden. Daarmee kunnen we geen vereniging blijven leiden. We hopen dan ook van harte dat we snel de openstaande vacatures kunnen invullen. Het gaat om een Secretaris, een bestuurslid Sponsoring en een bestuurslid VTZ Jeugd. Ook zoeken we nog iemand voor de kledingcommissie en de materialencommissie.

Klik op deze link om de nieuwjaarstoespraak te lezen.