• Onder grote belangstelling van ouders, opa’s, oma’s, buren en andere supporters is op het sportpark van S.V. Lopik de laatste wedstrijddag van de mini Champions League gespeeld.

    De jonge voetballers maakten er samen een prachtig voetbalfeest van, met veel enthousiasme, mooie acties en sportieve wedstrijden. Het belangrijkste resultaat van de dag: allemaal winnaars!

    Dank aan alle spelers, vrijwilligers en supporters die hebben bijgedragen aan een geslaagde afsluiting van een mooie mini Champions League.