• Inning contributie vanaf dit seizoen via ClubCollect

17 okt 2021
  • Vanaf dit seizoen gaat S.V. Lopik samenwerken met ClubCollect, een organisatie die ruime ervaring heeft met het automatiseren en innen van de contributies. ClubCollect is geen incassobureau, maar een ondersteunende partij die ervoor zorgt dat het innen van contributie makkelijker gaat.

Het samenwerkingsverband met ClubCollect levert zowel de leden als de club voordelen op. Het voordeel voor jou is het grote gebruiksgemak waarmee de betalingen voldaan kunnen worden en de mogelijkheid om gespreid (vier termijnen) te betalen. Voor gespreid betalen wordt overigens wel per incasso € 2,50 in rekening gebracht. De automatische incasso vindt dit seizoen bij gespreid betalen plaats op 30 oktober 2021, 30 december 2021, 1 februari 2022 en 1 april 2022.

Wat gaat er veranderen?
    ClubCollect neemt de administratieve verwerking van de contributie-inning over. Via een e-mail zal ClubCollect betaalverzoeken sturen namens onze vereniging. Met de link in de berichten die je ontvangt, kun je naar jouw persoonlijke betaalpagina gaan. In deze beveiligde omgeving geef je heel eenvoudig aan hoe je wilt betalen. Je kunt namelijk kiezen tussen een betaling ineens of een gespreide betaling van vier termijnen.

Gespreide betalingen gaan altijd via een automatische incasso. Bij een betaling ineens heb je de keuze tussen een betaling via automatische incasso en een betaling via iDEAL. Bij de keuze voor gespreid betalen ontvang je altijd een aankondiging voordat een bedrag wordt afgeschreven. Zo ben je altijd op de hoogte en kun je ervoor zorgen dat er voldoende saldo op je bankrekening staat. Op je persoonlijke betaalpagina kun je ook alle facturen inzien en zo nodig vragen stellen over een bepaalde factuur. Zoals aangegeven, wordt voor gespreid betalen per incasso € 2,50 in rekening gebracht.

Hoe wordt er met persoonsgegevens omgegaan?
    Omdat ClubCollect betaalverzoeken zal sturen namens de vereniging, zullen er enkele persoonsgegevens worden gedeeld zoals het adres, telefoonnummer en e-mailadres. Deze persoonsgegevens zullen nooit worden verspreid, nooit worden gebruikt voor commerciële doeleinden en zijn alleen inzichtelijk voor de penningmeester. De verwerking van de persoonsgegevens zal plaatsvinden geheel conform de vereisten onder de Wet Bescherming Persoonsgegevens (artikel 8 onder b Wbp).

Check voor meer informatie over ClubCollect: www.clubcollect.com/nl/members. Mocht je vragen hebben met betrekking tot de samenwerking met ClubCollect kun je altijd aankloppen bij onze penningmeester: penningmeester@svlopik.nl.

Korting op contributie
    Tijdens de laatst gehouden Algemene Ledenvergadering is aangekondigd dat de senioren dit seizoen eenmalig een korting krijgen op de contributie. De senioren zijn het afgelopen seizoen immers bijzonder hard getroffen. Zij hebben een groot deel van het seizoen niet op het veld kunnen staan, ook niet om te trainen. In het verlengde hiervan heeft het bestuur besloten de contributie voor de senioren - die in het huidige seizoen 2020/2021 lid zijn geweest - in het seizoen 2021/2022 eenmalig met € 40,- te verlagen tot € 150,-. Voor de senioren 40+ wordt de contributie eenmalig met € 20,- verlaagd. Verder zal er voor alle leden geen contributieverhoging worden doorgevoerd. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op dinsdag 16 november 2021 wordt de contributie voor het seizoen 2022/2023 bekendgemaakt.