• Lopik JO14-1 heeft zaterdag de KNVB-bekerfinale gewonnen. Op Sportpark Panhuis in Veenendaal werd een spannende wedstrijd tegen De Zouaven JO14-3 met 4-3 gewonnen.

    Een geweldige prestatie van het hele team. Van harte gefeliciteerd aan alle spelers en de trainers Rick den Hoed, Loran Hofland, Dennis Schoenmaker en Thijs Ottema met deze prachtige bekerwinst!